در ارائه‌ی هدایای تبلیغاتی به مشتریان اصولی وجود دارند که رعایت کردن آن‌ها موجب ماندگاری و عدم رعایت آن‌ها ضمینه‌ی شکست کسب و کار را فراهم خواهند کرد. در این مطلب تنها ۳ نمونه از این اصول را خدمتتان اعلام می‌کنیم.

مطابقت نداشتن رنگ‌ها

همانطور که می‌دانید معمولاً برندها دارای رنگ خاص و مخصوص به خود هستند و شرکت‌ها نیز دارای رنگ‌های سازمانی هستند، در طراحی و ارائه‌ی هدایای تبلیغاتی اگر رنگ‌های بکاربرده شده در محصول با رنگ سازمانی و برند شما مطابقت نداشته باشد، مطمئن باشید که هیچ سودی از آن محصول و هدیه‌ی تبلیغاتی عایدتان نخواهد شد.


عدم دقت قبل از چاپ


همیشه پس از انتخاب طرح مناسب و پیاده‌سازی آن، یک تاییده‌ی نهایی و بررسی آخر قبل از چاپ داشته باشید تا اگر مشکلی وجود داشته باشد قبل از چاپ و صرف هزینه‌ی هنگفت، اشکالات را برطرف نمایید.



استفاده بیش از حد از برند و لوگو


اینکه لوگو و برند شما روی کالا و هدیه‌ی تبلیغاتی ارائه شده وجود داشته باشد بسیار مهم و حیاتی است و موجب شناساندن برند شما در ذهن مخاطب خواهد شد. اما استفاده بیش از حد از نام برند و لوگو روی محصول نه تنها موجب ماندگاری نخواهد شد بلکه شرایط انزجار و ددگی را نیز فراهم می‌کند. بنابراین بسیار اهمیت دارد که در طراحی لوگو و نام برند بر روی هدایای تبلیغاتی که ارائه می‌کنید، نهایت دقت و مهارت را به کار گیرید.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : برند ,تبلیغاتی ,هدایای ,لوگو ,داشته ,موجب ,هدایای تبلیغاتی ,داشته باشد ,وجود داشته ,موجب ماندگاری ,ارائه‌ی هدایای ,ارائه‌ی هدایای تبلیغاتی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Kelly صنايع دستي ايران ساختمون خشکسالی آخرالزمانی ها فواید ماساژ من خودم یک فرهنگی بازنشسته ام فرهنگیان خیلی مظلوم واقع شده اند Rhonda ویزای توریستی، تجاری، تحصیلی، کاری، ترانزیت، یکساله، سه ماهه، یک ماهه